Німецька мова



Німецька граючи
Даний розділ для тих, хто не любить "зубрити". Запам'ятовуй нові слова, артиклі, неправильні дієслова за допомогою цікавих та різноманітних ігор на німецькій мові! Навчайся, граючи) 
1."Der-Die-Das". Кожен іменник в німецькій мові має свій артикль, який залежить від його роду. Запам'ятовуй артиклі за допомогою захопливої гри. А ти зможеш пройти усі рівні? :) Пройшовши один рівень, ти вивчиш 20 слів!

2. Гра "Неправильні дієслова". Вчимо неправильні дієслова і розширюємо словниковий запас





3. "Хто хоче стати міліонером?" Легендарна гра, правила якої пояснювати не потрібно. Тепер і з німецької граматики. Зможеш правильно відповісти на всі питання і виграти мільйон? 
4. Кросворди на німецькій мові. Любиш вирішувати кросворди? Дана підбірка оригінальних кросвордів допоможе цікаво провести час і одночасно поповнити словниковий запас.
Грати тут







5. Гра "Антоніми". Покращуємо словниковий запас, знаходячи картки зі словами, протилежними за змістом. Грати тут











1. Німецька мова (7-й рік навчання): підручник для 7 класу (НОВА ПРОГРАМА)
Сотникова С. І., Гоголєва Г. В. http://portfel.at.ua/load/7_klas/nimecka_mova/sotnikova/163-1-0-2874
2. Тестовий зошит до підручника для 7 класу з німецької мови  http://portfel.at.ua/load/7_klas/nimecka_mova/sotnikova/163-1-0-3497
3. Робочий зошит до підручника для 7 класу з німецької мови http://portfel.at.ua/load/7_klas/nimecka_mova/sotnikova/163-1-0-3303

Іноземні мови 4 та 7 класи 

           Кардинальних змін програма з іноземних мов для учнів  4-х та 7-х класів не зазнала, оскільки до неї не було внесено нового матеріалу,  отже,  вчителі можуть використовувати підручники попередніх років видання. 
Інформацію краєзнавчого характеру про історію рідного краю перенесено з 4-класу до 5 та 6,  оскільки для даної вікової категорії навіть рідною мовою ця інформація відома в дуже обмеженому обсязі і важко очікувати, що вона може бути опрацьована іноземною мовою. Окрім того, лексика, потрібна для висвітлення даної теми, та граматичні структури, серед яких дуже поширені пасивні конструкції, відзначаються підвищеним ступенем.
Вилучено ряд граматичних структур,що не несуть основного навантаження для відтворення  знань. Ряд граматичних структур перенесено   до матеріалу інших класів, де вони логічніше поєднані з тематичним розподілом. Також обмежено вивчення цілого ряду граматичних явищ через вилучення більш складних форм і перенесено їх вивчення до наступних класів. 
  За відсутності або нестачі підручників попередніх років видання пропонується    два шляхи вирішення цієї проблеми:абосамостійно підбирати матеріал, використовуючи власні напрацювання відповідно до програми, або активно скористатися  інформаційно-комунікаційними технологіями. Натепер у вільному доступі наявні матеріали як українських  так і зарубіжних авторів.        
Наводимо перелік підручників з іноземних мов для учнів 4-х та 7-х класів , що отримали гриф Міністерства освіти і науки Українив 2015 році:
Німецька мова:
«Німецька мова» підручник для 4 класу загальноосвітніх навчальних закладів (авт.Сотникова С.І., Гоголєва Г.В.);
«Німецька мова» підручник для 4 класу загальноосвітніх навчальних закладів (авт. Горбач Л.В., Савченко Л.П.);
«Німецька мова для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням німецької мови» підручник для 4 класу загальноосвітніх навчальних закладів (авт. Скоропад Я.М.);
«Німецька мова (3-й рік навчання)» підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів Сотникова С.І.;
«Німецька мова (3-й рік навчання)» підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів Басай Н.П.;
«Німецька мова (3-й рік навчання)» підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів Сидоренко М.М., Палій О.А.;
«Німецька мова (7-й рік навчання)» підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів Сотникова С.І., Гоголєва Г.В.;
«Німецька мова для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням німецької мови» підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів Горбач Л.В., Трінька Г.Ю.;


Презентації для роботи на уроках німецької мови
https://drive.google.com/open?id=1eFDTJx8eLPSVPuNMwe4bXpehu7WDK72TvBqv4AOfz40

Комментариев нет:

Отправить комментарий